ENTRY ABOUT FACEBOOK INSTAGRAM ASK YOUTUBE +FOLLOW

SPM :O
Sunday, June 2, 2013

Alhamdulillah ,

such a long time since my last update ..
al-maklumlah , busy memanjang ..
bukan busy dgn pelajaran , tapi busy dengan macam-macam benda lain ..
dengan program sekolah , aktiviti musolla dan macam-macam lagi ..


masuk hari ni je , dah 3 Jun ..
beberapa bulan lagi nak SPM ..

Ibu selalu cakap ;
"Sudah-sudahlah dengan benda-benda lain tu .. cuba concentrate sikit , SPM dah tak lama dah ..."
Bila ibu mula cakap camtu , maka sesi penukaran topik pun bermula .. *maaf ibu

Facing Reality

Ya ,
memang ... !

Memang tindakan cuba lari daripada soalan ibu tu nampak macam lari daripada reality ..
Tapi , ada satu reality yang aku rasa aku tak lari daripada reality tu ,
reality yang aku berada di sekolah berasrama penuh yang bertaraf SBT .



bukan nak salahkan keadaan , tapi realiti hidup di sekolah macam ni memang lain ..
dengan jawatan , dengan kerja-kerja lain ..





Tapi , Insha Allah , busy-busy pon , aku akan cuba untuk study gak !

So , sempena SPM dah nak dekat dan baru je habis Mid-Year ni ,
ingin sekali saya memohon maaf atas segala ketelanjuran kata dan perbuatan saya ..

Mohon ampun dari hujung rambut sampai hujung kaki dan doakan saya dapat 11A+ SPM 2013 nie !

Jazakumullahu khairan kathira' :)

0 comment[s] | back to top